Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, mai 28, 2008

Mysterium


Nå holder jeg på med strikkemysteriet på Nettby.
Er ferdig med del en og begynt på del to.
Kameraet mitt er foreløpig ute av drift, så jeg må vente med å legge ut bilde.
Fargene ble som følger:

A: hvit
B: mørk lilla
C: Mørk turkis
D: Lys blå
E: Mørk blå
F: Mørk rød
G: Lys gul

Det er mannen min som har bestemt fargene så resultatet blir til ham.

Nå har jeg kommet et stykke lenger og er snart ferdig. Bilde vil komme av det ferdige produktet.
Det er strikket i dobbel Silja, og vi har bestemt oss for at svigerfar skal få det til jul med et par restesokker og en liten flaske Cognac. Det varmer godt for en gammel kropp.

3 kommentarer:

  1. Vi venter på bilde av mysteriet ditt :)

    SvarSlett
  2. Lappeteppe! Kan tro det varmer svigerfars kopp ja:D Har begynt på et selv.. Kommet til 1 lapp.. 10 x 10 cm.. måtte bare avslutte ellers får jeg leddgikt på dagen!

    SvarSlett
  3. hehe Lykke til Mia vennen min. Jeg synes du er kjempeflink. Du må huske å ta med deg strikketøyet hit når du kommer. Og ja, Tone har lyst til å komme å lære seg strikking.

    SvarSlett