Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, november 12, 2008

Tovet Lue

Jeg har strikket en tovet lue til datteren min, i de fargene hun selv valgte.
Det er ikke så helt enkelt å få tatt bilde av det, dette fordi pus mener at han skal leke modell.





Jeg må innrømme at jeg er rimelig lei av rosa nå, og gleder meg til det er stopp!
Jeg må bare strikke noen rosa prinsessekroner som snuppa har "bestilt" som julegaver til venninnene i barnehagen.



Her er luen ferdig tovet, og plassert oppå popcorn bollen til min mann, han er helt hektet.
Nå har sønnen min også bestilt "tøvalua", så jeg må nok strikke en til. Heldigvis går det forholdsvis fort.

2 kommentarer:

  1. Hehe, fin fotomodell du har ja ;)

    SvarSlett
  2. hehe, ja, han er nesten håpløs. Han kommer løpende når han hører blitzen.

    SvarSlett