Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, desember 07, 2008

Decoupage

 Jeg og ungene skal lage julegaver til størsteparten av de voksne i slekten i år.
Valget i år falt på to bæreposer med tomme syltetøyglass, seks pakker med servietter og to bokser decoupagelakk.
Det blir gøy å se hva ungene får ut av det. Litt har vi begynt. Og det ser ut til at vi må lage masse julegodter i år for å fylle glassene...
Ungene er virkelig flinke, resultatet kommer her
Disse glassene har min fireårige datter laget. Kjempeflink var hun. Det første glasset måtte jeg hjelpe henne litt med, det var vanskelig å holde servietten fast på glasset mens man dypper en pensel og skal "male" på dem.

Dette er glassene til min seksårige sønn, kjempeflink han også. Desverre så har han ikke tålmodighet til å sitte med slikt, så jeg måtte hjelpe ham å få dekt serviettene helt med lakken. Men resultatet er knallbra, og jeg er kjempestolt av dem begge to.


Jeg ble veldig inspirert av ungene og måtte prøve meg jeg også. En spennende teknikk som garantert blir prøvd flere ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar