Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, desember 31, 2008

Fargeklatt

Denne jenten vet å sette mamman sin i arbeid, hun "hjalp" meg å rydde litt i alt garnet mitt og fant 7 nøster multifarget Silja jeg har har kjøpt en eller annen gang for å strikke "opprekksskjerf", og beordret resolutt mamman sin til å strikke en genser til henne i det garnet.
Resultatet er ikke akkurat lekkert, men hun er fornøyd, så da får det gå greit hehe.
Gubben min er også ganske fornøyd, det minket nemlig litt hehe.
Og jeg er vel også ganske fornøyd, jeg har nemlig en unnskyldning til å kjøpe mer garn hehe.
Men jeg må si at det merkes virkelig i armene at ungene ikke er bittesmå lenger, jeg er ikke vant med å strikke annet enn småplagg, da blir det tungt i str 6 år. Nå har sønnen min også bestilt seg genser, men det får vente litt.
Nå skal jeg til med januarsokkene i Strikkestuen og januarsokkene her så fort de blir lagt ut.
Dessuten henger jeg litt etter i en klutalong, også den i Strikkestuen så litt småpussel har jeg.

Jeg vil også benytte anledningen til å ønske alle nære, kjære, kjente og ukjente et herlig nyttår. Selv skal jeg prøve å fokusere mindre på det som har vært og glede meg over det som kommer.
Nyttårsforsetter har jeg gitt opp, så jeg har bestemt meg for å ta det nye året som det kommer, med de utfordringer det måtte bringe.
Håper dere titter innom og kommenterer også til neste år. Så takk for i år, og på gjensyn i det neste.

4 kommentarer:

  1. Hehe, det der garnet har jeg faktisk liggende en liten rest av jeg også :) Får se om jeg strikker en mobilsokk av det eller noe.

    SvarSlett
  2. Godt nyttår tl deg også vennen!
    Håper det nye året vil bringe deg MANGE gleder.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer jenter.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!!

    SvarSlett