Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, desember 04, 2008

Vinteren har kommet

Se så mye snø som har kommet her hos oss, dette er utsikten i fra trappen vår. Skulle ikke tro at vi bor bare en halvtimes kjøring fra en storby i norsk skala. 
Her er tilhengeren til bilen, litt snø som har kommet ja.
Rosebuskene forann huset vårt. Til våren skal de graves opp og fjernes, dette fordi de ikke lenger er pene å se på. Og fordi vi skal fjerne hele den skråningen slik at vi kan sette inn ordentlige vinduer i kjellerstuen. Gleder meg masse til å få alt på stell. 
Her er den nydelige utsikten vi har fra stuevinduene og kjøkkenvinduene, kjempelekkert! Fiskevannet som kan sees som et hvitt teppe forann fjellet har vist masse flott ørret. Her arrangeres isfiskekonkurranser om vinteren og det er satt opp en flott gapahuk ved vannkanten med en bålplass og kokestativ. Vi blir nok flittige brukere etterhvert.

2 kommentarer:

  1. Koselig med vinter. Snø hører med.Vakker utsikt

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar strikkedilla.

    SvarSlett