Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, januar 03, 2009

Januarsokker #1

Jeg er med på ikke mindre enn to sokkealonger og en fargealong.
Her er bidraget mitt til fargealongen og sokkealongen i Strikkestuen. Månedens farge er som dere sikkert skjønner BLÅ og månedens oppskrift finner dere her . Oppskriften er egentlig i  Fabel, men jeg har brukt blåmelert babyull. Det gikk helt fint, strikket bare størrelsen mindre enn jeg egentlig bruker og forlenget foten litt så sitter de som støpt.
Nå skal jeg igang med neste sokkealong, den er her og består av disse Pi-sokkene . Jeg kommer til å bruke samme oppskriften som disse sokkene.

4 kommentarer:

  1. Så fine sokker. Kjempegøy å være med på alonger!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar Tino. Alonger er absolutt gøy ja. Morsomt å se hvor like/forskjellige resultatene blir blant deltagerne.

    SvarSlett
  3. Masse flotte sokker her! Godt Nyttaar til deg!

    SvarSlett
  4. Takk for det Randi. Godt Nyttår til deg også.

    SvarSlett