Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, januar 09, 2009

Mer sokker

Også min datter ønsket seg sokker, de skulle selvfølgelig være rooooosa, hun overrasket litt og forlangte striper. Da gjorde jeg det ikke verre enn at jeg strikket PI-sokker til henne også. Tallene som er brukt er 3.14159 26535 897. Det ble i tillegg tre omganger etter de siste 7, det måtte til for fellingen sin del, hehe. Dette med PI-sokker er en artig måte å strikke striper på, og mye mulig at det etterhvert blir utvidet til PI-genser, ullbukse, lue osv.
Stakkars mine barn som har en mor som elsker matematikk.
En annen ting jeg klarte var å strikke en sokk som var ti omganger større i foten enn den andre. Den venter nå på en make, det kommer snart. Det blir et par som går til nødhjelp. Men ikke i dag, akkurat nå er jeg litt smålei av sokker og strikker på en klut før jeg går på sokkene igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar