Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, februar 15, 2009

Februarsokker

Da har jeg endelig fått blogget februarsokkene mine denne måneden også.
De har ligget ferdig en stund, men jeg har bare sporadisk tilgang på nett for tiden så ting tar litt tid.
Du kan finne oppskriften på Kerttu her.

De var veldig enkle og strikke, men de ble altfor små til meg, så nå varmer de føttene til eldste datteren til en venn av meg.

De er strikket i Turkis som er månedens farge i strikkestuen og er derfor et bidrag også til den alongen.

De er strikket i Trysil Sportsgarn på pinne nr 4.

2 kommentarer:

  1. Fine sokker...likedan farge som mine. Jeg strikket i PT5 Sport!
    God kveld. Fra Nunne.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar, mine er strikket i Trysil sportsgarn.

    SvarSlett