Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, februar 15, 2009

Hentesett

Jeg tok meg en liten ryddesjau i garnkisten min og fant et nett med babycourtelle, da jeg kikket over og så at innfargingsnummerene stemte helt på en prikk, så tenkte jeg som så at det måtte da kunne brukes til noe.
Jeg har strikket et hentesett til baby str 50/56. Jeg har mistet mønsterheftet så jeg aner ikke hva mønsteret heter, men det ser ut som små knuter eller bobler på en måte. Jeg har hørt det omtalt som edderkoppstrikk, men er altså ikke sikker.
Jeg ser av bildene at de lyver en del på fargen, den er skikkelig knæsj turkis. En herlig farge med masse liv i, hehe.
Foreløpig vet jeg ikke helt hvem som skal få settet, men jeg har mine fingre krysset for at det blir en liten kropp her hjemme. Straks ligger alle forhold til rette for dette. Dere må gjerne hjelpe meg å krysse hehe. Da blir det i tilfelle en del svangerskapsblogging forhåpentligvis. Skulle det ikke skje så regner jeg med at det er en del venner rundt om som får seg smått etterhvert.

Dere som er litt kyndige ser kanskje at ikke alt er helt ferdig, og det stemmer nok, jeg må hekle en kant på luen til snorer og feste noen knapper hist og pist, men jeg blogger det nå likevel.

Dette blir også et bidrag til strikkestuens fargealong denne måneden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar