Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, februar 15, 2009

Pulsvarmere

Jeg sitter for tiden en del med rutepapir og leker meg med å lage mønstre. Dette bladmønsteret er resultatet av en kikk på et babyteppe jeg har bilde av og en del prøving og feiling.

Foreløpig så prøver jeg meg litt frem med tykt garn bare for å se om jeg får frem noe mønster.

Jeg ble veldig fornøyd med dette mønsteret og prøven ble pulsvarmere til datteren min.

Etterhvert er planen å bruke mønsteret på en jakke eller lignende. Kanskje til en liten kropp?

Har også en plan om å strikke meg selv en bolero eller en jakke, kanskje jeg bruker dette mønsteret som en bord nederst og på armene. Jeg er ikke sikker enda, holder på å tegne flere mønster, både hullmønster og flerfargemønster.
Legger nok ut resultater ved senere anledninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar