Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, februar 15, 2009

Sokker

Jeg var ikke helt fornøyd med tåen på februarsokkene, det ble liksom en veldig brå avslutning på mønsteret.
Av den grunn så valgte jeg å snu diagrammet og strikket det andre veien.





Nå ble avslutningen mer rett i forhold til tåen, og er litt mer etter min smak.
Disse er også strikket i Trysil Sportsgarn på pinne nr 4 og er helt herlige sokker jeg koser meg med når jeg tar meg en pust på sofaen, og de fungerer kjempefint som nattsokker.
Jeg er et menneske som fryser noe aldeles forferdelig på føttene til enhver tid og bruker derfor tykke sokker mer eller mindre hele tiden. Tøfler er liksom ikke helt min greie...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar