Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, februar 20, 2009

Votter

Jeg har oversteget en barriere. Jeg har strikket mine første votter, og er veldig fornøyd.

De er strikket i fritidsgarn og tovet etterpå.



Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er selve oppskriften, det står at det går 100 gr garn til paret, men jeg sitter igjen med ca 6 meter etter 150 gr garn, glad jeg bestemte meg for tofarget.

Disse blir det helt garantert strikket flere par av, ser for meg en mengde julegaver, kanskje filte inn navn oppå hånden etc, muligheten er mange når jeg har oversteget den barrieren.

4 kommentarer:

  1. Så flotte votter:) Ofte går det mer garn enn man forventer. Jeg har ingen oppskrift på mine votter,men ser at det går forskjellig mengde rett som det er. God helg fra meg:)

    SvarSlett
  2. Vottene var stilige ja, jeg likte fargene! :)

    SvarSlett
  3. Det var jo flotte vottar, så det greide du med glans. Likar veldig godt bloggen din.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentarer. Koselig å se at dere ser i bloggen min.

    SvarSlett