Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, mars 03, 2009

Februarsokker

Jeg har strikket en februarsokk i strikkestuens sokkealong. Det blir med den ene.
Den er strikket i Drops Silketweed, et garn jeg overhodet ikke likte å strikke med, jeg syntes det gled dårlig på pinnen, og det var drepen for armene mine å strikke med. Det er egentlig synd for sokken ble veldig myk og god.
Jeg har tenkt som så at enten så stopper jeg den ut og bruker den som en pute eller lignende eller så forblir den som den er og hengt opp på døren til hobbyrommet mitt eller lignende.
Marsfargen i samme forum er brun så den blir et bidrag også til den alongen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar