Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, mars 05, 2009

Liggeunderlag

Pusen vår har hatt en tendens til å okkupere sitteunderlagene til ungene, så jeg bestemte meg for å  strikke et til ham.
Dette er strikket av et ganske tykt garn, 100 g = ca 60-65 m. Det er noe jeg kjøpte på nettet i en impuls for flere år siden og som bare har blitt flyttet på siden.
Nå har det da blitt brukt. Jeg ble veldig overrasket over hvor vanskelig det var å tove det, jeg måtte kjøre det på langprogram og 95 grader to ganger for å få det såpass tovet.
Selvfølgelig ble det ikke tatt i bruk av katten, hadde jeg regnet med det det? Men det ble drept, to ganger faktisk, så han fant noe å bruke det til i det minste hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar