Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, mars 05, 2009

Mer votter

Det har blitt fler votter. De hvite og grønne lenger ned i bloggen ble vel store til meg så svigerfar fikk dem. Så strikket jeg disse i brunt, de er strikket i artic ullgarn fra europris og ble akkurat passe.
Siden de er brune er de også et bidrag til fargealongen på strikkestuen.
Jeg måtte jo også strikke votter til snuppa mi, her poserer hun, flott ikke sant?
Hennes votter strikket i Sportsgarn fra europris etter akkurat samme oppskrift som mine, de ble også helt passe.
Jeg er også i gang med et par votter til min sønn, de blir blogget litt senere, mangler tommel på dem.
Så må jeg bare avgårde og kjøpe mer garn, for det er 12 par til som skal strikkes, det blir julegaver i år.

2 kommentarer:

  1. Flott snuppe og flotte votter! :) Rosa er nok en sikker vinner? Hehe.

    SvarSlett
  2. Her er roooooosa en vinner ja, gruff og huff. Hehe

    SvarSlett