Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, mars 31, 2009

VM-Lookalike-Lue

Nå har jeg også strikket Lookalike-luen til Lillerosin. Jeg strikket den i Oda garn fra Europris, fargen heter gråmix. Jeg ble ikke helt fornøyd med fargen så jeg har kjøpt brunmix for å se om den passer meg bedre.
Den ble veldig myk og god, og havnet på mitt eget hode.
En ting jeg trengte for å strikke den luen var en maskemarkør, og jeg er litt lei av den standard tråden jeg bestandig har brukt, så jeg laget meg en selv.
Det jeg gjorde var at jeg laget en ring av sveisetråd og knøt et anheng av bomull på den. Kjempekjekk.

2 kommentarer:

  1. Den hua såg skikkeleg god ut. Smart maskemarkør:)

    SvarSlett
  2. Fin lue og smart maskemarkør :)

    SvarSlett