Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, april 06, 2009

Påskeferie og kos med barna

Jeg ble ferdig med baktusskjerf til snuppa i går kveld, og hun stilte meget villig opp som modell. Det ble strikket i rosa babyull på pinne nr 3. Jeg la opp 6 masker og strikket rillestrikk mens jeg økte en maske på slutten av hver 6. pinne til arbeidet målte 45 cm, da strikket jeg to masker sammen på slutten av hver pinne til jeg hadde 6 masker igjen på pinnen. Felte av og festet tråder.
Når ungene har fri i fra skole og barnehage, da koser vi oss sammen, i dag har vi holdt på med nabbiperler, her er mitt resultat hihi.
På skolen har sønnen min laget en herlig liten påskehare, den skal jeg skrive årstall på og finne frem år etter år, helt til han blir så stor at han har eget hushold som krever pynt.
Også i barnehagen har de hatt påskeverksted, her er en liten kylling min datter har laget, helt nydelig.

2 kommentarer:

  1. Koselig med pynt som barna lager. Ha en riktig god Påske alle sammen :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Hunni, ja det er kjempekoselig. God Påske dere også

    SvarSlett