Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, mai 29, 2009

Annet strikk.

Jeg har ikke vært veldig motivert på strikkefronten denne måneden, men litt har det da blitt.
Her er ei enorm lue i blått, grønt og gult. Dette er bare rester etter et lappeteppe.
Den skal toves så den blir tykk og god, jeg sender denne til Litauen sammen med andre strikkedamer på nettby.
Her er ei til, den er holdt i rosa, rødt og lilla samt bittelitt sort. Denne er også strikket utelukkende av rester, og skal også sendes til Litauen etter toving.






Nå om dagan ser det ut til at det blir endel babystrikk fremover, det kommer en mengde nye verdensborgere rundt årsskiftet, og det er kjekt å være tidlig ute.
Dette settet skal bli til "bitteliten" som ei venninne av meg venter.


Denne kjøreposen er det en annen lite kropp som skal få kose seg i.
Begge prosjektene skal jeg strikke i naturhvit Merino Extra Fine, et garn jeg har forelsket med veldig i.

2 kommentarer:

  1. Jeg likte veldig godt de fargeglade luene dine :) Fine babyting du skal strikke. Gleder meg til å se resultatet :) Ha en riktig god helg Bodil !!

    SvarSlett
  2. Flotte fargeglade huer du har laga, og fine babysett du skal strikka:) Ha ei fin pinse!

    SvarSlett