Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, september 08, 2009

Award

Jeg har fått en Award fra Hunni og Kozemor. For enkelhetsskyld slå jeg den sammen hehe.

Sammen med denne awarden ligger en oppfordring til å fortelle 10 ting om meg selv, så da er det vel bare å sette i gang.

  1. Jeg er mamma til de to vakreste barna i hele verden.
  2. Jeg er gift med en flott mann som jeg er umåtelig glad i.
  3. Jeg flyttet hjemmefra som 17 åring.
  4. Jeg har bodd i alle våre landsdeler, så nær som vestlandet.
  5. Jeg er desverre litt for glad i å sitte i sofaen med strikketøy og data
  6. Jeg drømmer om et stort hobbyrom med plass til alt jeg vil holde på med
  7. Jeg samler på ukeblader og hobbybøker.
  8. Du finner meg som oftest hjemme, trives best der.
  9. Jeg er veldig glad i dyr, men kan ikke ha så mange som jeg ønsker, det nyter huspusen vår godt av.
  10. Jeg misliker sterkt å fortelle om meg selv på dette viset.

Denne awarden skal sendes videre, og går til; Cille, Beate, Marianne og Bodil.

2 kommentarer:

  1. Tuuusen takk for Awarden! Så koslig og så hyggelig at du liker bloggen min. Synes du lager utrolig mye fint og flott håndarbeidet, så jeg titter nk snart innom igjen! ha en fin og kreativ uke...

    SvarSlett
  2. Tusne takk for awarden:) Slike ting synes jeg er så koselig...Skal legge den i bloggen min litt senere:)

    SvarSlett