Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, oktober 03, 2009

Sen oppdatering. Igjen...

Men bedre sent enn aldri er det noe som heter. Litt har blitt strikket siden forrige innlegg.
Her ser dere en ullgenser str 8 år, to tovede luer, ei tynnere lue og fire løshalser, to av dem er de samme som lenger ned i bloggen, men jeg har strikket to til. Genseren ble til på 4 kvelder, er fornøyd med det...
Oda garnet er en fryd å strikke med, og ungene er veldig glad i plaggene. Noe som absolutt er en fordel...
Sokker må man også ha, disse er strikket i Sisu str 6 år og passer godt på min datters føtter.






Disse sokkene er strikket i Labbetuss fra Europris, jeg tror det er et nytt garn, jeg har iallefall ikke sett det før nå. Rimelig og godt garn, 15 kr for et 100 gr nøste, og etter dette paret har jeg 40 gr igjen av første nøstet.
Dette er første gang jeg har vurdert å bruke raggegarn til noe annet enn raggsokker, og hva jeg gjør med det etterhvert får vi komme tilbake til...
Det var i grunn det jeg hadde å meddele nå, men det kommer nok mer etterhvert ;)

5 kommentarer:

  1. Her var det mykje fint og nyttig! Eg har ikkje sett det garnet på Europris, så eg må sjå etter neste gong er er der. Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  2. Her har eg vert å kikka i dag.
    Mykje fint du har på bloggen din, og stolte fotomodellar.

    Ha ei fin veke..

    SvarSlett
  3. Skikkelig produktiv har du vært! Imponert :-)

    SvarSlett
  4. Så produktiv du er :) Mye kjekt du har fått laget her.

    SvarSlett
  5. Tusen takk til alle som har kommentert, setter virkelig pris på kommentarene deres

    SvarSlett