Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, januar 18, 2010

Bellas Mittens nr 2

Siden det første paret Bellas Mittens jeg strikket ble akkurat litt for små så har jeg strikket meg et nytt par. Denne gangen i en tråd sort Oda og en tråd rosamelert babyull på pinne 5,5. Nå sitter de som et skudd!
De er ikke sånn type "ut-å-leke-i-snøen" votter, men egner seg nok best til turgåing, ski, skøyter eller sparktur.
Prinsessen min synes det var fryktelig dumt og teit at mamma strikket til seg selv, for engangs skyld, og forlangte å være modell. Så her har dere henne, med mine votter på.
Jeg kan garantere at det blir flere par, skal leke meg litt med garn og pinner, så kanskje det blir et par på henne også etterhvert, samt at jeg skal ha meg et par armvarmere med samme mønster, tror jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar