Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, januar 14, 2010

Bellas Mittens

Her er mine Bellas Mittens. De er inspirert av et par votter som Bella hadde på seg i filmen Twilight.
Vottene er strikket i garnet Oda fra Europris og det gikk med nesten 100 gram på paret. Pinnene som er brukt er 5,0 mm.



Her vises flettemønsteret litt bedre.
Desverre ble votten akkurat litt for små for mine hender, så jeg skal strikke meg et nytt par, og disse har jeg fått solgt.
Disse er januarbidraget i småting/tilbehørsalongen i Strikkestuen.

5 kommentarer:

  1. Flotte votter Bodilmor !!!
    Er så utrulig flott med fletting som det ... :)

    SvarSlett
  2. Flotte votter du har strikket!

    SvarSlett
  3. Det var fine Bellaer det, eller baller , som kozemor sier ;) Veldig fint det citron sjalet ditt !! Jeg har lyst å prøve meg på det etter hvert tror jeg. Ellers må jeg si at den genseren du viser , og historien bak alle symbolene i den var utrolig artig å høre. Veldig flott genser , så skjønner godt at du vil ha deg en ny :)
    Ønsker deg og dine en flott helg !!!

    SvarSlett
  4. Alle strikker vist disse vottene, tror snart jeg er den eneste som ikke har gjort det.. Men de er fine da, så kanskje jeg må strikke et par også etterhvert..

    SvarSlett