Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, januar 13, 2010

Citron shawl og godteposer

Da er endelig mitt citronshawl ferdig. Har brukt noen dager på det ja, men slik er det gjerne når man blir avbrutt av diverse hehe.
Jeg har strikket det i Kauni på pinne nr 4,5 og kunne nok med fordel ha gått opp en størrelse i pinnen, men men. Dette havner nok i gaveboksen min, da det er litt for lite til mitt bruk.
Oppskriften kan du finne her. Dette er mitt januarbidrag til tilbehørsalongen på Uformell.
Har du noengang lurt på hvordan 60 godteposer på et spisebord ser ut? Vel, her er det.
Femåringsforeldre her i bygda jeg bor er ansvarlig for å ordne en småbarnsjuletrefest, og jeg skulle ordne godteposer slik at nissen slapp å gjøre det selv. Jeg er jammen glad jeg bor i denne bygda, og ikke på en plass hvor man kunnet regne med minst 200 barn hehe, 60 poser var mer enn nok for min del ja. Heldigvis har jeg en snill mann som hjalp meg.

2 kommentarer:

  1. Så snill du er som hjelper nissen då! Nydeleg sjal og flott mønster på gensaren :)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal du har strikket. Jeg holder også på med samme sjalet i kauni, så det var kjekt å se et ferdig resultat.

    SvarSlett