Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

fredag, mars 26, 2010

Hunnipunni Gir vekk litt glede!


Hunnipunnis blogg fyller snart 1 år... 

Hurra meg rundt og hæla i taket
da er det passende med masse kake!

Jeg gir deg herved denne kaken
og takker så mye for sparket i baken.

Det er ikke mye vi har snakket sammen
men setter pris på deg, det gjør jeg jammen.

Å dele litt glede, det er jo deg
jeg håper så inderlig at det blir med meg.

Du er god og har sjarme
ditt hjerte av gull det stråler av varme.

Jeg er ingen dikter, jeg vet det så vel
men prøver med dette å dikte litt lell.


Hvis du titter innom bloggen hennes vil du finne en spennende blogg med masse godbiter, denne damen er unik!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for så fine ord :)
    Setter virkelig pris på det. Og uten bloggen hadde jeg vel heller aldri kommet i kontakt med deg, så hurra for blogging !!!!
    Også må jeg si at det babysettet du holder på med ser ut til å bli riktig så lekkert :)
    Ha en strålende helg Bodil !!!

    SvarSlett