Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, mars 25, 2010

Leggvarmere og pulsvarmere

Prinsessen i huset har i lang lang tid tigget, mast og grått for å få ha på seg kjole i barnehagen. Mor har vært fryktelig streng og sagt nei, -20 grader og kaldere er ikke kjoletemperatur. Det er det fortsatt ikke, men jeg har strikket et par leggvarmere til henne som kan brukes for å tyvstarte litt på kjolesesongen. De er allerede flittig i bruk, og det er bare såvidt jeg rakk å ta bilde av dem hehe.
Ofte får man igjen en rest man ikke helt vet hva man skal bruke til, men som er for stor til å ikke gjøre noe med hehe. Det gjorde iallefall jeg her. Da fikk prinsessen et par pulsvarmere som passer sammen med leggvarmerene. Fortsatt har jeg en stoor rest igjen, men den skal få ligge å godgjøre seg litt en stund fremover.
Settet er strikket av ONline Supersocke 6-fach i fargen New Wave på pinne nr 3,0.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar