Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, april 13, 2010

Marram Hat

Siden prinsessen fikk ny lue måtte jo prinsen få en også. Så jeg brukte samme fremgangsmåte til ham som til henne, jeg fant frem 4 opspkrifter han kunne velge mellom, og valget falt på denne.
Mønsteret heter Marram Hat og kan finnes HER på Ravelry.
Garnet jeg har brukt er Mor Aase Superwash fra Sandnesgarn i fargene marineblå og gul. Pinner er 3,5 mm på ribbekanten og 4,0 på selve luen.
Jeg likte veldig godt passformen på denne luen og den sitter flott på hodet til prinsen.

2 kommentarer:

  1. Stilige huer du har strikka. Heldige barn som får dei :)

    SvarSlett
  2. Flotte luer du har laget:) Jeg har også masse fra Ravelry,på "to-do"-listen. Men har ikke helt knekt koden....ikke har jeg mye tid heller:) Ha ei flott uke videre:)

    SvarSlett