Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, mai 10, 2010

Bursdagsluer

To av snupsi sine venninner har nettopp hatt  bursdag, og når snupsi for bestemme bursdagsgaver selv er det veldig stas både for henne og meg med hjemmestrikket.
På noen timer ble disse luene til. Helt enkle i utganspunktet med noen få runder ribb og deretter glattstrikk. De ble nok litt lite pyntet for jentene, så det ble bestilt blomst. Da var det bare å strikke en blomst til hver og la snupsi dykke i knappeglasset.
Begge luene er strikket i knall rosa, Drops Merino Extra Fine på pinne 3,5 og 4,0.

1 kommentar:

  1. Her var det mykje fint du har strikka. Likte spesielt godt uglegensaren. Ha ei fin veke :)

    SvarSlett