Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, mai 11, 2010

Kozesjal med Kozegarn

Jeg var så utrolig heldig at jeg fikk et hespe Kool Aid farget Opal fra Kozemor til jul. Det hespet har fått ligge en stund og ventet på rette anledningen til å brukes.
Nå har det blitt brukt. Det ble et lite sjal som passer perfekt til prinsessen min, så dette må vi nok krangle over...
Oppskriften jeg har brukt er Kozemors Scallop skjerf, men garnet var akkurat så tynt at scallop kantingen ikke ble pen i det hele tatt.
Så jeg strikket to blomster og festet de også på.

1 kommentar:

  1. Det ser deilig ut, dette sjalet. Jeg liker at sjal er litt små. Istedet for å "krangle" syns jeg du skal strikke ett til, så har Dronninga og Prinsessa et hver;)) Da blir dere fine, vettu!

    SvarSlett