Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, mai 25, 2010

Leggvarmere og hårbånd

Jeg har jo strikket en tunika til prinsessen min av labbetussgarn i lilla/oransje, men prinsessen er så veldig opptatt av at ting skal høre sammen, så hun ville ha leggvarmere og pulsvarmere i de samme fargene også. Da måtte jo mor bare strikke det da... Det er bare leggvarmerene jeg har bilde av enn så lenge, satser på å få et bilde av pulsvamerene også innen kort tid. Det som ikke kommer noe særlig frem på bildet er kanten nede, det er samme trekantmønster der som det er rundt ermene på tunikaen.
Når jeg først var i gang med det garnet så kunne jeg jo likegjerne strikke et hårbånd også.. Oppskriften jeg har brukt finner du her. Det krevde ikke mer enn en liten rest av samme garnet som resten.

3 kommentarer:

  1. Det der blir bra vet du :D
    Kjekkt når ungene setter pris på arbeidet man legger i det man lager til dem!

    SvarSlett
  2. Flotte strikka plagg du har laga til prinsessa di :)

    SvarSlett
  3. Så fint sett:) Morro å strikke til barn.. Ha ei flott helg:)

    SvarSlett