Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, mai 10, 2010

Toving av restestrikk

Jeg hadde liggende langt over 1,5 kg rester i tovbart ullgarn. Og siden jeg prøver å slanke lageret mitt litt, med vekslende hell, så tenkte jeg som så at det kanskje måtte være mulig å bruke noe av disse restene til noe fornuftig...
Det første ble en lue i masse farger som kan farge hodet til en treåring til vinteren, den går rett i julegavekurven.
Deretter ble det sitteunderlag, vi har ikke noen ordentlige hagemøbler, men jeg leker med planer om å lage en benk eller to av noen trestammer, da kan det komme godt med med noen sitteunderlag, og voila her er det fire.
Alle er strikket utelukkende av rester. Jeg la opp 60 masker og strikket 45 riller på pinne 7,0. Tovet de og nå ligger de fint til i yttergangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar