Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

torsdag, juli 22, 2010

Pute til lekerommet

 Hverken jeg eller min andre halvdel er veldig glad i å ha leker utover hele huset, og med to barn så blir det lett til at lekene tar opp litt plass...
En annen ting vi kjenner litt på er at det er veldig greit å slippe hopping i møbler, knøvling av sofaputer og konstant kamp om fjernkontrollen til TV og DVDspiller...
Det har vi valgt å løse ved å gi avkall på et av soverommene i huset og gjøre det om til lekerom. En gammel divan får gjøre nytten som sofa, og et TV apparat som ungene har "arvet" fra en tante skal settes inn på samme rommet.
En sofa trenger som kjent både puter og tepper, så mor ble satt på saken... Prinsessen forlangte i velkjent stil ROOOOOOOOOOOSAAAAAAAAAA og får det.
Garnet jeg har brukt er Trysil Polka fra Europris, og det gikk med nesten 200 gram.
En fjong knapp gjorde også sitt, og vi har enda noen blomster igjen fra bordpynten i dåpen til prinsessa som også skal syes fast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar