Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, august 21, 2010

En liten oppdatering

Høsten nærmer seg med stormskritt... Det kan bevitnes av kaldt regn, sur vind og skolestart på mandagen. Og som kjent, når høsten begynner å herje, ja da er det ikke lenge igjen til vinteren, og for å unngå frostskader osv osv så sørger snille meg for at ingen i familien skal fryse på bena. Dette monsteret er en tøffel som skal få en make og deretter toves, satser på at det som i oppskriften er nevnt som herrestr faktisk passer far i huset... Hvis ikke så ender de nok opp på mine føtter...
Prinsens tøfler har nå blitt tovet og er tykke og gode. Sitter som støpt gjør de også. SUPERT!!!
Sokkondaen (restegarnsslangen) vokser den også, selv om den ikke har fått like mye oppmerksomhet de siste 2 ukene som den har fått før. Nå måler den litt over 3,5 meter og jeg ser snart enden på den. Da er det bare 1,1 meter igjen på denne, for deretter å strikke 2 stykker til.

1 kommentar:

  1. Er jo skikkelig superfart på pinnene dine for tiden! Men sånn går det vel når man ikke har en bonussøster som ustanselig maser på deg på msn hehe

    SvarSlett