Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, august 28, 2010

Isskrapevott

Julen nærmer seg, og det er mange som forventer en liten ting under treet, men hva gir man til svigerfedre, svogere og alle andre som har alt de trenger og gjerne enda mer?
Vel, jeg sitter ikke med fasiten, men i år blir det isskrapevotter fra meg og familien min iallefall.
Denne ble ikke helt bra, litt liten, men den neste blir nok bra.

2 kommentarer:

  1. Er fart på pinnene for tiden! Har du kjøpt motor til dem??? Calorimetrien ble flott! Et uunnværlig plagg for meg som ser ut som ....... i lue

    SvarSlett
  2. Isskrapevotter er populære gaver. Husker jeg kjøpte 20 isskraper på Euro Pris, og han lurte på hva jeg skulle med dem i august:))

    SvarSlett