Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, august 11, 2010

Luer

Jeg har hatt en liten urovekkende opptelling... Med den korte tiden som er igjen til jul så må jeg strikke en julegave hver eneste uke for å komme i mål...
Da er det kjekt med julegaver som går fort...
Disse luene ble til i løpet av to kvelder, den minste skulle bli julegave til en treåring, men den ble alt for liten, jeg vil anslå størrelsen til å være ca 6-12 mnd. Den største derimot ser ut til å bli helt perfekt, så da er det en julegave til i boks.
Luene er strikket etter denne oppskriften i Eskimo Print på pinne nr 8.

3 kommentarer:

  1. Flott med raske ting:) Disse luene var jo kjempefine:)

    SvarSlett
  2. Så fine luer!

    Lurt å telle opp uker i forhold til folk som skal ha ja, det må jaggu jeg gjøre også!

    SvarSlett