Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, august 25, 2010

Min første Calorimetri

Endelig har også jeg somlet meg til å strikke en slik... En ting kan jeg nok si med sikkerhet, det blir slett ikke den siste. Den gikk veldig fort å strikke, og den  tar seg jo flott ut, det synes iallefall jeg... En liten jordbærknapp gjorde susen.
Mottageren var snar med å få den på seg, og likte den veldig godt hun også. Og det er igrunn litt uventet, da den som de fleste ser, ikke er  rosa...
Oppskriften kan du finne HER. Jeg har strikket den i Sterk på pinne 3,0

4 kommentarer:

  1. Den ble flott. Artig at den ble godt mottatt da:)

    SvarSlett
  2. Denne er kjempefin og står på min "to-do"-liste! Flott farge :)

    SvarSlett
  3. Så flott den ble!og bra at mottageren likte den =)

    SvarSlett
  4. Så masse du har produsert siden sist jeg kom meg på bloggrunde !! Mye fint her og Calorimetri er jo kjapt og fint strikk :) Fin farge selv om det ikke var jooooooooosa ;)
    Klem

    SvarSlett