Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, august 18, 2010

Sterk løshals

Da jeg var i Bergen så var jeg også på strikkekafe hos To Damer i Florvåg. Der ble det kjøpt inn 3 nøster Sterk. Garnet skulle egentlig bli ullsokker til meg selv, og jeg strikket en sokk før vi dro hjem fra ferien, men når jeg satte meg ned her hjemme så klarte jeg ikke for mitt bare liv å huske hvordan det var jeg strikket hælen på den sokken som allerede var ferdig... Resultatet ble at den ferdigstrikkede sokken ble rekt opp og garnet kunne bli noe annet.
Her er det jeg har brukt det til sålangt. Det ble en løshals til min datter.
Den sitter godt på, og frøkna er veldig fornøyd selv også. Jeg har strikket den litt høyere bak enn foran da prinsessa stort sett har håret i en flette, og derfor ikke har håret som overgang mellom hals og lue hehe.

1 kommentar: