Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, august 18, 2010

Tøfler

Jeg er inne i en steam av tøfler. Dette paret har vært blogget før, men nå har de blitt tovet, de sitter som støpt på føttene til prinsessen, og det er jo bra!
Her er neste par klart til toving. De er til prinsen og han har selv valgt fargene, satser på at disse blir like bra.
Her er det første paret jeg strikket, prinsessa har satt de på sine føtter for å vise hvor små de er. De havner i gavehaugen.
I tillegg har jeg lagt opp til enda et par, i voksen mannefot størrelse denne gangen.

Etter forespørsel så kan jeg skrive litt til hehe.
Oppskriften jeg har brukt finner du HER hos midnattsol. Garnet jeg har brukt er Østalndsgarn, Safirgarn og Mor Aase ullgarn. I tillegg synes jeg at dette garnet på pinne 6,0 blir litt for hardt tovet, så jeg bruker 5,5.

2 kommentarer:

  1. Knallfine tøfler!

    Hvilket garn og pinnestr bruker du? Og hvor mange masker til herrestr?

    SvarSlett
  2. Gode og varme tøfler :) ha ei fin helg :)

    SvarSlett