Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, september 07, 2010

Jeg skal tove igjen.

Da jeg gikk igjennom vintergarderoben til ungene fant jeg ut at den ene tova lua til prinsessen var akkurat litt for liten. Og her i vinterland er det kjekt med minst to tykke luer. Og når lageret inneholder 2-3 kg (minst) med garn til toving så ble det fort strikket en ny. Det eneste som gjenstår nå er tovingen.... Denne er strikket av rød Mor Aase og en medium rest med mørk lilla Mor Aase på pinne 4,5.
Isskrapevotter har det blitt flere av også. Kjekke smågaver til den som har alt... Disse venter også bare på en liten tur i tovemaskinen... Nr 2 er strikket av sort Mor Aase. Nr 3 og 4 er strikket i brun Trysil sportsgarn, alle tre er kantet med lyseblå Sandra Soft, en kvalitet som har gått ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar