Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, oktober 24, 2010

Mer sokker!!

Ja jeg har strikket enda mer sokker... 13 par tilsammen, og jeg er endelig ferdig med denne sokkestrikkerunden. Disse 6 parene er alle sammen strikket på pinne 4,0 i dobbel Fabel.
Dette paret er det absolutt største paret jeg noengang har strikket, det er i str 47, hvor heldig (?) er vel ikke jeg som har en så svær nevø??? Veeeel...
 Paret er strikkket av raggegarn fra Mor Aase på pinne 3,5.
Felles for alle 13 parene er at jeg har brukt DENNE oppskriften, fortsatt min favoritt, selv om jeg er rimelig lei sokker akkurat nå...
Og slik ser bordet mitt ut etter en aldri så liten trådfest... Det er iallefall helt sikkert at det blir noen trådender av 13 par sokker...

2 kommentarer:

  1. Så fine og praktiske sokker du strikker

    SvarSlett
  2. Dette var litt av en samling. Fine sokker som sikkert blir populære gaver:)

    SvarSlett