Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

mandag, oktober 04, 2010

Sokkestrikk.


Det har lenge vært stille i bloggen min, det betyr ikke at jeg ikke strikker, men at jeg ville spare opp litt...
Jeg er inne i en sokkestim, og har blitt lovet en aldri så liten gulerot hvis jeg blir ferdig med de 13 parene med sokker som står på planen innen 20. oktober.
I håp om å motivere meg selv litt så kommer her det første bildet av de 6 parene jeg er ferdig med så langt.
Oppskriften jeg bruker er ikke overraskende DENNE, jeg elsker den oppskriften og er helt sikker på at den er raskere enn noen annen sokkeoppskrift jeg har prøvd.

6 kommentarer:

  1. Her er det mange som kan glede seg over å få varme føtter! Skikkelig produktiv har du vøri :)

    SvarSlett
  2. Takk for linken - kanskje man burde prøve seg på en sokk eller helst to:))

    SvarSlett
  3. Så fiiine sokker! Bare 7 par igjen jo! Og jeg vet at du bør bli ferdig... Du vil helt sikkert ha premien :-)

    SvarSlett
  4. Fint sokker! Hilsen betje

    SvarSlett
  5. Gratulerer - du har vunnet tre nøster Fabel i bloggen min:))

    SvarSlett