Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, november 03, 2010

Ullbukse med ugler

I det forrige innlegget mitt fikk dere se uglegenseren som skal under et juletre i år, ikke vårt eget, men lell. Når genseren var ferdig hadde jeg fortsatt masse masse garn igjen, og tenkte at en ullbukse vil gjøre seg sammen med genseren. Og fra tanke til handling var ikke veien lang, så ullbuksen er ferdig den nå. Den ble tykk og god, og er av praktiske årsaker strikket i ribbestrikk ovenfra og ned.
Siden tanken var at denne buksen skulle være en del av et sett sammen med uglegenseren ble det ugler på buksen også, en på hvert bein, ser du den?

3 kommentarer:

  1. For et supert sett!!!!
    Den lille prinsessa som skal få dette til jul er utroooolig heldig altså! Lurer på hvem det kan være hihi

    SvarSlett
  2. Ble flott den buksa også. Har beundret en uglegenser hos deg tidligere. Nydelig sett.

    SvarSlett
  3. Heldig den som får eit så fint sett :)

    SvarSlett