Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, desember 01, 2010

Advendtskalender luke 1

Jeg har vært så utrolig heldig å fått en julekalender av Kozemor i år!
Jeg åpnet nr 1 i dag, den besto av to lapper fra Kozemor, en lapp fra hennes sønn og tre nøster smart. På den første lappen fra Kozemor står det noen velvalgte ord, på den andre står det en liten del av en oppskrift, og på lappen fra sønnen hennes, så tror jeg dere kan lese selv hva som står :) Enn at jeg er så heldig å ha en så god venninne? Hun har hjulpet meg over noen kneiker allerede, og jeg er utrolig glad for at hun har kommet inn i mitt liv. Sønnen hennes er også en utrolig flott gutt, som jeg har adoptert som tantebarn, det har jeg gjort med datteren hennes også. Vel, tilbake til kalenderen hihi.
Som jeg skrev så var det med en liten del av en oppskrift, og siden det også var garn  med i den første "luken" så bruker jeg det garnet, og slik ser det ut så langt, gleder meg til fortsettelsen :)

1 kommentar:

  1. Det er en fint kalender!Kanskje neste år jule-ide for forum!!!betje

    SvarSlett