Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

søndag, desember 05, 2010

Adventskalender 2-5

Jeg fikk som jeg skrev i forrige innlegg en super julekalender av Kozemor.

Den 2. desember var det en lapp med et sitat som jeg føler treffer meg og mannen min veldig godt.
"Det som teller for å skape et lykkelig ekteskap er ikke så mye hvor like dere er, men hvordan dere takler ulikhet" George Levinger.
Det å takle ulikheter mener jeg at jeg og mannen min er veldig flinke til, fordi vi har tatt i bruk et veldig viktig "verktøy", nemlig KOMMUNIKASJON, vi er flinke til å snakke sammen når noe skurrer, og like flinke til å møtes på halvveien når vi blir litt for ulike :)
Så, joda, dette er nok viktige ord, og jeg er ganske sikker på at det kan være nyttige ord i vennskap også. Hvis man er ulike, så er det flott å kunne se hvordan ulikhetene utfyller hverandre istedet for å motarbeide hverandre :)

Den 3. desember fikk jeg en oppskrift på cookies, de skulle jeg og ungene egentlig bake i dag, men jeg har klart å gå tom for margarin og egg, så vi får ta det senere en dag.

Den 4. desember fikk jeg del 2 av strikkemønstermysteriet hun har laget til meg, og øverst i bildet kan dere se hvordan det ser ut så langt...

I dag, den 5. desember var det en liten pakke i kalenderen, inni den lå det korte pinner i Symphoni Wood i størrelsene 3,5 mm, 4,0 mm og 4,5 mm. Og det var helt SUPERT for jeg har hatt lyst på slike pinner til settet mitt.

TUSEN TAKK KOZEMOR!!!

2 kommentarer:

  1. hærlige pakker du har fått! Det skulle vært advent hele året!

    SvarSlett
  2. Så koseleg pakke du har fått! Ha ein fortsatt fin kveld.

    SvarSlett