Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, desember 01, 2010

Luer

Først ut er denne pixieluen med hals, den ble til i løpet av noen få kvelder. Prinsessen trengte noe som ikke laget glipe i nakken, og da er jo denne helt perfekt! Den er strikket av dobbel babyull på pinne nr 4,0 etter Trudes oppskrift. Den gikk veldig fort og greit å strikke, så det er store muligheter for at det blir flere av denne sorten etterhvert.
Min aller kjæreste kjære ektemann har ytret et ønske om hjemmestrikket julegavelue til en onkel av seg, og da trår jeg til, denne luen kom til i løpet av to korte kvelder, er strikket i Mor Aase superwash på pinne 3,5 etter DENNE oppskriften. Også veldig kjapp og grei oppskrift og denne blir det nok også flere av.

1 kommentar: