Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, januar 19, 2011

Babyteppe

Barn kommer til verden hele tiden, hos noen familier så er det litt hyppigere enn hos andre, men slik er det vel med alt :)
Dette er et babyteppe strikket til gaveboksen min hihi.
Jeg har strikket det fra midten og utover, og avsluttet med en hullbord som fremhever den svake vifteformen strikkemåten gir.
Garnet jeg har brukt er Babycourtelle fra Gjestal.
Strikket med dobbel tråd på pinne 4,5 og det gikk med i overkant av 300 gram.

4 kommentarer:

  1. Flott babyteppe, og ellers mykje fint du har strikka idet siste :)

    SvarSlett
  2. Nydeleg teppe!! Kjekt å ha slikt liggande i gåveboksen.

    SvarSlett
  3. Så fint dette babyteppet var!

    SvarSlett