Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, januar 15, 2011

Turn A Square luer



Flere julegaver har funnet veien av pinnene mine allerede.
Luer er alltig kjekke gaver å ha liggende i gavekurven min, forhåpentligvis klarer disse å bli liggende til julegavene skal pakkes inn å leveres hist og her, men man vet aldri :)
Disse er også kjemperaske og jeg strikket en lue på en kveld.
Oppskriften heter Turn A Square og jeg har brukt Mor Aase Superwash fra lageret mitt, 50 gram gikk med til hver lue. Disse blir det nesten garantert flere av siden de er så kjappe, og mannen min mener de er "helt greie manneluer", så jeg tar det som godkjennelse :)

1 kommentar:

  1. Så flotte luer du har strikka! Det mønsteret der er utrolig kjekt å strikke også!

    SvarSlett