Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

tirsdag, februar 15, 2011

WIP - Work In Progress

Jeg har lært å hekle, helt selv! Dette skal bli et babyteppe er planen, men jeg må nok ha noen lapper til først. Den fargerike delen av hver lapp er heklet av Labbetuss fra Trysilgarn og de sorte kantene er Senja garn fra Gjestal. Hver lapp måler ca 12 x 12 cm.
På strikkepinnene sitter det en tunika, denne skal jeg ha selv.
Garnet jeg bruker er Mor Aase Superwash, og oppskriften er også fra Mor Aase.

3 kommentarer:

  1. Så hærlig at du har lært deg og hekle helt selv! Jeg har prøvd, det gikk ikke så bra... Teppet ser forresten ut til å bli hærlig, og jeg gleder meg til å se tunikaen litt mer ferdig :)

    SvarSlett
  2. Tunikaen vert kjempeflott! Blir spennande å sjå den ferdig.

    SvarSlett
  3. Award til deg inne hos meg :)

    SvarSlett