Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, mars 12, 2011

Æ kain bake!

Denne lørdagen har jeg og ungene bakt og kost oss.
Først ut var disse Hompetittmuffinsene.
De ble gode, men jeg kunne nok med fordel ha brukt mer mashmellows og en litt lysere sjokolade i røra :) Her har de fått et lite melisdryss, for barna elsker "sukkerstøv".
Så fulgte disse Nistemuffinsene, de er sunne og gode.
Spekket med grovt mel, og deilig ost smaker de veldig godt med en skinkeskive inni.
Disse kan for meg godt erstatte brød av og til, for kosen sin skyld.

2 kommentarer:

  1. Jeg sier bare en ting: MMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!! :)

    SvarSlett
  2. Det ser lekkert ut - nå ble jeg sulten! :-)

    SvarSlett