Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, mars 12, 2011

Nye pågående prosjekter :p

Jeg har begynt på noe nytt, BOMBE!!
Når jeg var hos Kozemor på besøk i vinterferien vår så fikk jeg 1,5 nøster med minipalett. Hun likte ikke garnet, så jeg tenkte at jeg kunne prøve det.
Prosjektet jeg landet på er en tunika til prinsessen min. Slik ser det ut så langt.
Den er strikket fra toppen og ned, og garnet er innmari drøyt! Jeg er fortsatt på det halve nøstet jeg begynte på, og som dere ser så har jeg kommet et stykke på vei :)
Det andre prosjektet jeg har begynt på er et slumreteppe som nok blir en julegave.
Jeg fikk garnet av en venninne av svigerfar, og når jeg kom på at jeg trengte et prosjekt som overhodet ikke trenger tenking, så falt valget på et helt enkelt rett frem og tilbake teppe av dette garnet på tykke pinner :)

4 kommentarer:

  1. Er det Susannah garn du bruker til slumreteppe? Hvis det er det så får du et herlig teppe. :-)

    SvarSlett
  2. Det er Susannah ja. Det kjennes i det minste lett og luftig ut, selv om jeg nok må si at jeg ikke er stort fan av garnet i seg selv.

    SvarSlett
  3. Jeg er enig med deg om garnet, men teppene blir skikkelig lune og gode. De er herlige å ha over seg når en liten sofahvil skal gjennomføres.

    SvarSlett
  4. Så mykje flott du har strikka i det siste :)

    SvarSlett