Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

lørdag, mars 12, 2011

Småstrikk


Jeg har ikke bare festet tråder og rekket opp altså, litt småstrikk har det blitt, og litt mer er på pinnene i skrivende stund :) Først ut var denne løshalsen. Den er strikket i Ull/Akryl fra Mor Aase. Tykt garn på tykke pinner er genialt!
Neste ut var denne luen, den er maken til den brune i et tidligere innlegg.
Den pryder nå hodet til en av mammaene i klassen til prinsessen min.
Strikket i Smart på pinne 4,0 og 5,0.
Siste på småstrikkfronten så langt er denne doble halsen.
Prinsen skulle i bursdagsselskap, og han ville at mamma skulle strikke noe.
Og nok en gang, tykt garn, Oda fra Trysilgarn, og tykke pinner er redningen på en flott gave på kort varsel :)

1 kommentar:

  1. Så produktiv du har vært :-) Morsomt med sånne småplagg, siden de går så kjapt å få ferdig.

    SvarSlett